marți, 16 decembrie 2014

Un zambet de nota 10 cu Cris Smile

Poate ca atunci cand eram mici si auzeam de cabinet stomatologic ne speriam, dar cu cat am inaintat in varsta ne-am dat seama cat de important este sa trecem pe la cabinetul stomatologic pentru un control sau pentru a remedia anumite probleme ce au aparut de-a lungul timpului cu dintii si maselele noastre.
sigla
Pentru ca ne dorim un zambet perfect multi dintre noi apelam la un aparat dentar. Fie ca noi ca adulti ne dorim o aliniere dentara cat mai reusita, fie ca avem copii cu varste cuprinse intre 10 si 12 ani si dorim ca sa si ei sa aiba o dantura perfecta, aparatele dentale de la Cris Smile sunt solutia perfecta pentru aceste probleme. Este bine sa va invatati copii de mici ca vizita la medicul stomatolog este o necesitate. Astfel, teama de a merge la un cabinet stomatologic va disparea. 

Nu ezitati sa apelati la folosirea unui aparat dentar daca problemele cu dantura dumneavostra sunt grave. Merita orice investitie numai ca sa puteti sa zambiti fara probleme, sa puteti sa va simtiti in largul dumneavostra.

Pentru mai multe detalii in legatura cu preturile aparatelor dentare si nu numai, nu ezitati sa accesati pagina cabinetului stomatologic Cris Smile. In plus, veti fi multumiti si de personalul medical al acestui cabinet. Seriozitatea si amabilitatea sunt cuvintele cheie care descriu cel mai bine cabinetul Cris Smile.
Atat dumneavostra, cat si copii dumneavostra meritati un zambet de nota 10.

348 de comentarii:

  1. si eu trebuie asa imi inving cumva frica de medic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un articol foarte interesant, ai incercat si albirea profesionala la acesta firma?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu toti avem retineri cand vine vorba de vizitele ca cabinetul dentar.Trebuie sa ne automotivam si sa facem primul pas.MERITA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa aste..este foarte important sa depasim frica de cabinetul stomatologic

      Ștergere
  4. Eu nu am mai mers la dentist de la 8 ani pana pe la 22 de teama. Asta ,, multumita,, dentistului care s-a purtat extrem de dur cu mine la varsta aceea mica :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici mie nu mi placea dentistul cand am fost prima oara la 9 ani..insa cu timpul mi am dat seama ca este vital sa facem o vizita la medicul dentist..acum avem de unde alege la ce medic sa apelam

      Ștergere
  5. Nu cred ca frica de stomatolog dispare cand inaintezi in varsta ci doar atunci cand intalnesti un medic foarte bun din toate punctele de vedere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da asa este conteaza foarte mult si cum se poarta cu noi personalul medical

      Ștergere
  6. este foarte important sa ne invingem teama de dentist si sa ne incurajam copii sa mearga si ei, ar trebui sa fie un lucru absolut normal pentru oricine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este..trebuie sa motivam copii de mici sa nu le fie frica de dentist

      Ștergere
  7. pentru un zambet de nota 10 ... trebuie sa facem si acest pas :)

    RăspundețiȘtergere
  8. O dantura frumoasa si sanatoasa ne indica o stare generala de sanatate buna.E bine sa mentinem aceasta stare prin vizite la medic si ingrijirea corecta a danturii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este..o dantura frumoasa ne face sa fim mai fericiti si sa ne simtim in largul nostru in orice moment

      Ștergere
  9. Cand am purtat aparat dentar parca nu stiam sa mai vorbesc :)) e urat pana te obisnuiesti cu el... mie mi-a luat 3 zile :))

    RăspundețiȘtergere
  10. e un chin pentru mine cand vine vorba de cabinete stomatologice, dar aici cred ca m-as duce cu o lineste in suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca intradevar conteaza si medicul, iar la acest cabinet personalul este foarte dragut

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Daca aveti nevoie de un aparat dentar puteti sa apelati cu incredere la serviciile cabinetului Cris Smile..nu veti regreta

      Ștergere
  12. la un cabinet stomatologic trebuie sa ajung si eu cu fiica mea si sper sa nui fie frica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca o incurajati si ii spuneti ca este pentru binele ei totul o sa fie bine.

      Ștergere
  13. Frumos articol. De cand eram mica, mi-au placut vizitele la medicul dentist si niciodata nu aveam teama aceea fata de cabinetele stomatologice. Norocul meu a fost sa am dantura ok, fara prea mari probleme. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de apreciere si ma bucur ca sunt si persoane care nu au teama de cabinetele stomatologice.

      Ștergere
  14. Trebuie sa facem mai des consultatii la un cabinet stomatologic pentru a preveni eventualele probleme.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu eram speriata de cabinetele stomatologice atunci cand eram mica. Poate ca daca ar fi fost ca acum, aveam si eu o dantura perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  16. adevarul ca la salariile noastre si la preturile cabinetelor stomatologice nu ne permitem vizite de intretinere sa le zicem, ci mergem numai atunci cand e prea tarziu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate este adevarat ce spuneti..preturile ar trebui sa fie mai mici ca sa poata oricine sa apeleze la un medic stomatolog cand are nevoie

      Ștergere
  17. Vizitele la jumatate de an la cabinetul stomatologic sunt necesare.

    RăspundețiȘtergere
  18. abotativa la cabinetul stomatologic recomand cu placere

    RăspundețiȘtergere
  19. O prezentare foarte frumoasa pentru un cabinet stomatologic de care fiecare are nevoie. laura glavan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conteaza sa fim bine informati in legatura cu cele mai bune cabinete stomatologice din Romania.

      Ștergere
  20. Multumesc pentru sugestie. In timp, am reusit sa-mi inving frica de dentist.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud acest lucru...toti trebuie sa depasim frica de dentist si sa ne dam seama ca vizitele la cabinetul stomatologic sunt vitale pentru sanatatea si fericirea noastra.

      Ștergere
  21. Din pacate cam putini indraznesc sa foloseasca un aparat dentar deoarece e umpic cam inestetic, zic ei, dar asta le face numai rau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar si daca aleg sa nu poarte un aparat dentar tot inestetic ar fi, pentru ca dintii nu ar fi aliniati. Asa ca folosirea unui aparat dentar ajuta foarte mult ca in viitor sa avem o dantura perfecta, chiar daca ne trebuie cateva zile de acomodare. Efortul merita !

      Ștergere
  22. E bine sa-i invatati pe copii sa nu se sperie de aparatul dentar,sau sa le fie rusine sa-l poarte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevarat ce spui..nu au de ce sa le fie rusine de un aparat dentar care nu face nimic altceva decat sa ii ajute.

      Ștergere
  23. Si eu am ceva probleme cu dintii,dar nu m-am gandit pana acum la un aparat dentarasa ca mi ai dat de gandit. Iti multumesc pt articol

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am putut sa iti dau o idee..acum trebuie doar sa o pui in practica :)

      Ștergere
  24. Mi-ar placea sa aflu mai multe despre albirea profesionala de la ei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pori accesa site-ul cabinetului stomatologic http://www.cris-smile.com/ pentru mai multe detalii :)

      Ștergere
  25. Trebuie sa-i fac si eu o vizita medicului stomatolog....dar imi sete cam frica :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai de asta vorbeam...trebuie sa ne depasim frica de densist pentru ca este pentru binele nostru

      Ștergere
  26. Foarte util articolul! Zambetul e chiar cel mai de pret accesoriu si trebuie sa avem grija de dantura noastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat Diana..sa nu uitam sa zambim in fiecare zi pentru cane face mai frumosi :)

      Ștergere
  27. Imi era frica cand eram mica, Dar imi este frica si acum :)) cu toate astea ma duc mereu la dentist, intotdeauna mi-am ingrijit dantura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca apelezi la cabinetul stomatologic..toti ar trebui sa facem asta mai ales sa ne ducem la vizite macar de 2 ori pe an.

      Ștergere
  28. Foarte interesant articolul tau..o sa apelez la serviciile acestui cabinet stomatologic/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai facut aceasta alegere...recomand tuturor acest cabinet stomatologic

      Ștergere
  29. Dragut articol :) Sper sa imi inving si eu teama de stomatolog :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu nu am probleme cu frica de dentist merg des la dentist, deja am cateva implanturi.E interesant articolu tau.

    RăspundețiȘtergere
  31. Este foarte important sa avem o dantura frumoasa si fara carii.
    Stomatologul nu mai este ce era odata,ca imediat ce auzeai ca de el fugeai :).
    Eliminati-va aceasta teama deoarece sanatatea este cea mai importanta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru cuvintele tale frumoase...ai spus foarte adevarat..teama de stomatolog trebuie lasata la o parte..sanatatea noastra este mult mai importanta decat orice teama

      Ștergere
  32. foarte frumos articol, nu mi-e frica de dentist

    RăspundețiȘtergere
  33. si mie mi-e cam frica de dentist :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si tu trebuie sa iti invingi teama de dentist..sa ma crezi ca nu ai de ce sa iti fie frica :)

      Ștergere
  34. Deocamdata nu am nevoie,dar o sa recomand cu drag acest cabinet!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult..si ma bucur ca aveti o dantura sanatoasa..insa nu strica niciodata un control macar de 2 ori pe an :)

      Ștergere
  35. foarte interesant articolul!si eu am avut experiente neplacute de mic copil, scotandu mi se masele pe viu, dar mi am invins teama in momentul in care nu mi a mai placut aspectul meu, deoarece dantura te schimba radical. recomand tuturor sa aiba grija de dantura !

    RăspundețiȘtergere
  36. Acest articol e de maxim inters [entru mine ...am un baietel cu probleme dentare si chiar doream sa ma informez despre pretul aparatului dentar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca articolul meu te ajuta...baietelul tau trebuie sa aiba o dantura perfecta si de aceea trebuie sa il inveti sa nu ii fie frica de vizita la cabinetul stomatologic.

      Ștergere
  37. Nu am nici o problema cu stomatologia banii sa curga :) , minunat articol !

    RăspundețiȘtergere
  38. Util articolul,ar fi bine sa il citeasca tot mai multi parinti si sa afle cum sa ii convinga pe copii lor ca dentistul nu e Bau-Bau si ca sanatatea e mai presus ca teama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrul acesta mi si-l doresc..ca teama de dentist sa dispara cu timpul din mintea tuturor.

      Ștergere
  39. foarte interesant ,,,,bv, felicitari! mie foarte teama de dentist !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa iti invingi aceasta teama de dentist pentru ca va fi pentru binele tau.

      Ștergere
  40. Multumesc pt recomandari, preturile sunt acceptabile! :-)

    RăspundețiȘtergere
  41. Este foarte important sa ne invingem teama de dentist si sa ne incurajam copii sa mearga si ei.Interesant articolul.felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este..copii trebuie invatati de mici sa mearga la cabinetul stomatologic fara teama.

      Ștergere
  42. multumesc de recomandari,intradevar pentru un zambet frumos trebuie sa trecem pe la dentist..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca si tu gandesti asa..toata lumea ar trebui sa treaca pe la cabinetul stomatologic pentru o vizita.

      Ștergere
  43. Cel mai frumos accesoriu este zambetul!

    RăspundețiȘtergere
  44. Foarte interesant articolul . Intr-adevar dantura este foarte importanta si ca aspect si ptr sanatate

    RăspundețiȘtergere
  45. Un articol interesant.Trebuie sa mergem la medic si sa avem grija de ingrijirea corecta a danturii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca si tu gandesti la fel...vizitele la medicul dentist trebuie sa fie cat mai dese

      Ștergere
  46. nimic nu trebuie sa fie prea greu sau prea scump pentru niste dinti frumosi si sanatosi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect spus Geta...orice efort financiar merita cand vine vorba de sanatatea dintilor nostri.

      Ștergere
  47. prefer sa ma doara orice alceva dar nu dintii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este durerea de dinti este insuportabila, asa ca trebuie sa evitam cu orice pret acest lucru.

      Ștergere
  48. Foaere frumasa prezentare! Si mie imi trebuie un asemene aparat penreu fiica mea! Multumesc pentru faptul ca mi-ai amintit!

    RăspundețiȘtergere
  49. Dantura este cartea de vizita a oricărei persoane,de aceea este imperios necesar,ca atunci cand. Se schimba dantura ,este necesar ca daca apar dinti Crescuți strâmbi sau incalecati sa apelezi la varianta aparatului dentar! Este practic,te scuteste de multa suferinta si de foarte multe cheltuieli! Iti multumesc pentru aceasta frumoasa prezentare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu pentru cuvintele frumoase..ai perfecta dreptate, aparatul dentar este foarte util.

      Ștergere
  50. Fain articol, dar mie tot mi-e teama de stomatologi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spec ca usor usor sa nu mai ai teama de stomatologi pentru ca credema nu ai de ce :)

      Ștergere
  51. he he frica de stomatolog nu dispare niciodata, cu toate, ca...acum daca te anesteziaza stomatologul te poate face bucati fara sa mai simti nimic, da frica ramane, fain articol bravo si bafta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da acum ca si tehnologia a ajuns unde a ajuns..frica de stomatolog usor usor trebuie sa dispara.

      Ștergere
  52. eu chiar nu am avut niciodata vreo teama, frica... de cabinet, de stomatolog...interesant articol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca nu va e frica de cabinetul stomatologic...multumesc de apreciere.

      Ștergere
  53. Ghizdavu iuliana simona ;teama de dentist nu am ,doar ca lesin cand incepe sa imi rezolve problema care o am ,dar ce sa facem ,avem dantura si trebuie sa mai ajungem si pe acolo ,minunat articol

    RăspundețiȘtergere
  54. Si copilul meu a purtat aparat dentar, un, eficient, acum are dantura perfecta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai ales un aparat dentar pentru copilul tau si mai ales sa il inveti sa mearga periodic la medicul dentist pentru a-si mentine dantura perfecta.

      Ștergere
  55. Fff interesant articolul

    RăspundețiȘtergere
  56. un zambet sanatos inseamna ca esti si tu sanatos! asa ca asigura-ti zambetul si sanatatea!

    RăspundețiȘtergere
  57. teama de dentist a exista si exista in continuare dar cu toate astea mergem la dentis ori de cate ori este nevoi....si mai ales trebuie sa incurajam copii sa faca acest lucru pentru sanatatea si aspectul lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai spus foarte bine Mihaela...copii trebuie invatati de mici sa aiba grija de dantura lor.

      Ștergere
  58. multi romani nu merg la stomatolog pentru ca le este frica,e mai bine sa prevenim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frica trebuie lasata la o parte,snatatea nostra este mult mai importanta.

      Ștergere
    2. Cu totii avem emotii cand intram intr-un cabinet stomatologic...

      Ștergere
  59. a avut si copila mea aparat dentar si sunt multumita de cum a indreptat dantura

    RăspundețiȘtergere
  60. in romania,inca la multi le este frica de stomatolog,pentru a ne proteja dintii,trebuie sa mergem mai des

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este de cel putin 2 ori pe an este indicat sa trecem pe la un cabinet stomatologic.

      Ștergere
  61. pana la ce varsta se poate pune aparat dentar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La copii stiu ca varsta potrivita este intre 10 si 12 ani atunci cand deja au toata dantura permanenta...insa daca apar probleme este recemondat aparatul dentar tuturor persoanelor indiferent de varsta.

      Ștergere
  62. Nu am apelat niciodata la aparat dentar,dar am apelat la alte servicii ale acestui cabinet stomatologic si il recomand cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de apreciere si ma bucur ca ati apelat la acest cabinet stomatologic. :)

      Ștergere
  63. Teama de cabinetul stomatologic trebuie invinsa. Orice problema de sanatate trebuie sa aiba prioritate. Laura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru cuvintele tale..ai perfecta dreptate..orice sacrificiu merita pentru sanatatea noastra .

      Ștergere
  64. Cred ca este esential sa convingem copiii sa isi invinga teama de cabinetul stomatologic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,puterea de convingere sta in parintii ce trebuie sa ii sfatuiasca cel mai bine in aceasta privinta.

      Ștergere
  65. recomand calduros acest cabinet stomatologic in special pentru aparatele dentare .

    RăspundețiȘtergere
  66. Un articol interesant si foarte util !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Sper ca va fost de folos acest articol si veti apela cu incredere la serviciile acestui cabinet stomatologic.

      Ștergere
  67. In copilaria mea la scoala ne obliga sa ne ducem la cabinetul stomatologic si asa am scapat de frica dentistului.
    Foarte important sa va duce-ti la control chiar daca credeti ca nu aveti nici o problema, fata unor prieteni a descoperit la 23 de ani ca are nevoie de aparat dentar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da poate ca ar fi trebuit si acum ca in scoli se oblige copilul sa se duca la un control stomatologic. Poate ca in viitor acest lucru va fi luat in considerare si pus in aplicare.

      Ștergere
  68. Cabinetul stomatologic este esential pentru mentinerea unei danturi perfecte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da de aceea trebuie sa il vizitam cat mai des pentru o dantura de nota 10 :)

      Ștergere
  69. cred ca trbuie sa apelez si eu la un cabinet stomatologic

    RăspundețiȘtergere
  70. Foarte interesant articolul. Toti avem nevoie de o dantura cat mai buna, iar pentru copii este extrem de important

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de apreciere.Copii nu trebuie sa mai aiba teama de dentist si numai parintii ii pot invata acest lucru.

      Ștergere
  71. Nu trebuie sa ti fie frica sa mergi la cabinet stomatologic, daca te vei gandi mai intai de toate la sanatatea dintilor tai iti va pieri orice frica de cabinet. Deci, indrazneste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre asta este vorma sa indraznim, sa nu avem nicio frica fata de cabinetul stomatologic.

      Ștergere
  72. Ah! Multumesc frumos pentru articolul acesta! Imi este foarte util deoarece chiar cautam de ceva timp un cabinet stomatologic bun pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bucuroasa ca am putut fi de folos..poti apela cu incredere la acest cabinet stomatologic.Il recomand !

      Ștergere
  73. interesant dar teama de stomatolog tt e mare

    RăspundețiȘtergere
  74. Interesant articol.Unul dintre principalele criterii pe baza cărora pacienţii decid ce aparat dentar să poarte este aspectul estetic. Există atât aparate vizibile (ceramice), cât şi invizibile (metalice).Fiecare decide ce i se potriveste mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect spus,insa chiar daca pare inestetic poate nu le plac cum arata trebuie sa se gandeasca ca in viitor dantura va arata de nota 10 tocmai datorita acelui aparat dentar.

      Ștergere
  75. zambetul este ca o carte de vizita si merita sa il intretii cat mai bine :)
    frumos articol :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase cuvinte ai spus..ai perfecta dreptate.. sa nu uitam sa zambim :)

      Ștergere
  76. frecventati cat mai des cabinetul stomatologic!!

    RăspundețiȘtergere
  77. Ma bucur ca aparatul dentar se poarta acum, fiindca putem astfel convinge copii care au nevoie de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si ma bucur ca am vazut din ce in ce mai multi copii care poarta aparat dentar.

      Ștergere
  78. Cred ca toata lumea care are probleme cu dintii ar trebui sa poarte aparatul dentar ca sa ii regleze si arate mai bine

    RăspundețiȘtergere

MARTISORUL REDUCERILOR 2019

 Luna martisorului a sosit!   Asadar, pentru a incepe cu adevarat o primavara frumoasa, eMAG va asteapta reduceri de pana la 50%.   Fi...