luni, 26 ianuarie 2015

Sondaje online platite in euro - 2015

Chestionare online. Iti prezint cel mai bun panel de sondaje online platite in euro din Romania ! Stiai ca poti fi recompensat pentru parerea ta?
                                   Marketagent

Castiga intre 50€ si 150€ lunar din chestionare online.

Ca si membru al Marketagent, poti participa in sondaje online si influenta in mod direct viitoare produse si servicii. Prin inregistrare, completare de sondaje si recomandarea unor noi membrii, vei castiga puncte bonus valoroase pe care le poti transforma in bani (euro) sau carduri cadou!


Tot ce trebuie sa faci este sa completezi chestionare . Pentru inceput o sa beneficiezi de un chestionar de 150 de puncte – 1,50 EURO. Pe parcurs vor trimite chestionare care valoareaza intre 50-100-150-250 de puncte.


La inregistrare sunt doar cateva tari disponibile , dar nu este nici o problema , poti selecta o tara din acea lista si completa formularul de inscriere, imediat dupa ce scri datele de „signup” o sa-ti apara si chestionarul pe care trebuie sa il completati . Dupa aceia veti primii un mail cu link-ul de confirmare al contului tau, da clik si confirma, acum poti intra in contul tau personal.



Principala metoda de facut bani este invitarea de prieteni care sa completeze chestionarul de inceput, cel de 150 de puncte. In momentul in care prietenul tau s-a inregistrat si a completat chestionarul veti primi 100 de puncte , adica 1 euro .


– 100 de puncte valoareaza 1 euro.

Plata minima este de 2 euro (200 de puncte). Taxa este de 2% pentru sumele mai mici de 15 euro , peste aceasta suma nu se percep taxe.

Platile se fac prin : PayPal sau Moneybookers.


Pentru a va inscrie dati click aici sau pe bannerul de mai jos.

fa bani pe net cu marketagent

Nu uita! fa promovare link-ului tau de afiliar, pe bloguri,forumuri etc. Pentru a primi mai multe sondaje lunar, la inscriere unde iti cere sa treci numele tarii scrie alta tara ( Anglia,Sapnia,Germania etc.) nu Romania, SUCCES! Inscrie-te acum este gratis. Sondaje online platite in euro.

57 de comentarii:

  1. cel mai usor mod de a face bani stand pe net este sigur si plateste 10 usd la inregistrare si in plus nu ai de facut mare lucru vei primi in email sondaje mai exact un link sa intri doar o secunda ceva de genu pay to click doar fara a sta mult..ai si sondaje intrebari usoare..cateva secunde dureaza incearca-l nu strica http://www.ermail.com/klik/VXFUZ2ID
    de asemenea recomand cu mare incredere http://www.viespar.ro/?reff=105f4a7fbce9e6ef9dcd3f62e36f7af4 si chiar plateste eu am fost platita. si inca un site in care esti platit in euro doar vizionand 5 clipuri pe zi pentru fiecare esti platit cu 3 euro.. http://awsondaj.com/?ref=100471 mult succesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai usor mod de a face bani stand pe net este sigur si plateste 10 usd la inregistrare si in plus nu ai de facut mare lucru vei primi in email sondaje mai exact un link sa intri doar o secunda ceva de genu pay to click doar fara a sta mult..ai si sondaje intrebari usoare..cateva secunde dureaza incearca-l nu strica http://www.ermail.com/klik/VXFUZ2ID
    de asemenea recomand cu mare incredere http://www.viespar.ro/?reff=105f4a7fbce9e6ef9dcd3f62e36f7af4 si chiar plateste eu am fost platita. si inca un site in care esti platit in euro doar vizionand 5 clipuri pe zi pentru fiecare esti platit cu 3 euro.. http://awsondaj.com/?ref=100471 mult succesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ana
      zi mi te rog tu ai primit banii de la awsondaj? am depus si eu cererea. ei zoic ca dupa 6 apr s ar da banii. zi mi la tine ce a fost, te rog

      Ștergere
    2. Chiar sunt curioasa, imediat ajung si eu la 300, dar as vrea sa stiu, sa ma mai chinui sau nu... Stiti pe cineva pe care sa il fi platit? Multumesc! :)

      Ștergere
    3. cred ca trebuie sa asteptam 6 aprilie ca sa aflam

      Ștergere
    4. sa primit pana la urma cei 300 de euro sau este teapa????

      Ștergere
    5. Recomazi cu mare incredere? Ha ha ha, ce iti este si cu asta? Ai dreptate.Viespar pentru mine în momentul de față este SPAM. Aștept o plată de pe data de 21.12.2016 în valoare de 70 de dolari și nimic. Ce să zic? După atâta muncă de promovare, referali (cu foarte multa munca am reusit sa adun 2300 membrii in echipa mea) și să te trezești că nu mai îți da banii. Rusineee.

      Ștergere
  3. awsondaj.com este teapa(scam) eu am deja 9 zile si nu a intrat nici un euro(am atins suma de 300 euro de 9 zile) + ca am dat si 2 mesaje si tot nimic,deci,nu merita,nu plateste deloc!!SCAM!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai primit pana la urma banii de la awsondaj.com?

      Ștergere
    2. Ai primit pana la urma banii de la awsondaj.com?

      Ștergere
    3. in data de 6 sunt onorate platile, acuma sa vedem

      Ștergere
    4. buna1 colo scrie clar ca la prima plata se va intarzia cu o saptamana deoarece se va verifica contul ...sau ceva de genu ;)

      Ștergere
    5. a trecut si 6 aprilie,ati primit careva banii de la awsondaj?

      Ștergere
    6. a trecut si 6 aprilie,ati primit careva banii de la awsondaj?

      Ștergere
    7. super teapa cred. nu stiu ce mai asteptam. ca nu ne da nimeni nimic

      Ștergere
    8. nu am primit bani, ba mai mult m-au si blocat ca sa vezi faza.

      Ștergere
    9. Da si mie mi-au blocat contul cei de la awsondaj inainte de a ajunge la 300 de euro.

      Ștergere
    10. eu sint in concediu de maternitate si am vrut sa incerc si eu sa fac un ban in plus,deja la 400 de euro am ajuns si uite azi e 14 mai si nimic ....asa ca oameni buni, pina nu o sa ne apucam sa lucram real ca toti oamenii harnici, nu facem noi degraba banisori

      Ștergere
    11. Da ...de la toate site-urile poatate pe SONDAJONLINERO ... https://sondajonlinero.blogspot.com

      Ștergere
    12. erata.la postul anterior..POSTATE

      Ștergere
  4. Pana la urma a primit cineva banii? raspundeti fratilor concis...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pana la urma a primit cineva banii? raspundeti fratilor concis...

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci a primit cineva banii de la awsondaj?

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci a primit cineva banii de la awsondaj?

    RăspundețiȘtergere
  8. Este vre-un user mai vechi, pe awsondaj si a primit banii pe 6 martie? Da/ Nu...

    RăspundețiȘtergere
  9. eu sunt numai din martie pe awsondaj, imdiat ating 600. O sa vedem dupa 6 aprilie daca e teapa sau nu, desi mie intuitia imi spune ca da...... Oricum, deocamdata il iau ca pe o modalitate de a pierde timpul, nu imi fac iluzii prea multe.

    Daca vreti ceva sigur si testat incercati Neobux. Am scos pana acum cam 200 de dolari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-un an? Faci foarte greu pe Neobux, un click e 0.001

      Ștergere
    2. Am si eu o sapatmana de cand m-am inscris la awsondaj.sunt curioasa daca sunt seriosi.ai primit banii pana acum?

      Ștergere
    3. awsondaj este o teapa va pierdeti timpul.am ajuns la 400 si cand am vrut sa mai intru urmatoarea zi imi da eroare

      Ștergere
    4. De acord...awsondaj este fake....am intrat doar pt o perioada scurta de timp, dar am facut un studiu de piata foarte serios, sii nu am gasit macar o minima dovada de plata....in schimb in urma analizei am ajuns si la un raspuns pozitiv....site-urile analizate pe SONDAJONLINERO, au platit toate...

      Ștergere
  10. hai sa fim putin realisti in primul rand. cine crezi ca plateste 3 euro la third party pentru un clip pe zi ? mai ales ca trebuie sa incaseze si ei adica awsondaj ceva acolo nu ? eu am vazut un sondaj in care ma intreba daca imi place ce am vazut in spotul publicitar, acesta nefiind functional, stati linistiti ca la cata lume este in cautare de a face banii peste noapte stand acasa si dand 3 click-uri e o varianta buna de a face sondaje si de a stabili statistici pe care nu trebuie sa le plastesti. normal si de drept ar trebui identificati si trasi la raspundere cei care fac abuzuri de genul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Demeter Noemi Judit2 aprilie 2016 la 12:45

    Sondaje online platite cu card emag. Cand s-au adunat punctele se poate folosi la cumparaturi pe emag sau abonamente la reviste si puteti cumpara chiar si o tableta HD7"
    Daca va intereseaza sa-mi dati adresa de e-mail unde va trimit invitatia si va puteti inregistra si sa incepeti sa completati sondajele sa adunati puncte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gheorgheconeac@yahoo.com...trimite-mi și mie o invitație dacă mai e valabila oferta. Mulțumesc

      Ștergere
    2. gheorgheconeac@yahoo.com...trimite-mi și mie o invitație dacă mai e valabila oferta. Mulțumesc

      Ștergere
  12. Chiar se pot utiliza voucherele si trimit prin e-mail. Nu este teapa.
    Am o cunostinta care a primit si tableta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daraban_andalona@yahoo.com

      Vreau si eu o invitatie daca se mai poate :)

      Ștergere
    2. daraban_andalona@yahoo.com

      Vreau si eu o invitatie daca se mai poate :)

      Ștergere
    3. Bună.dacă vrei sa câștigi bani și bonuri din sondaje și acțiuni lasa-mi adresa de e-mail să-ți trimit invitații

      Ștergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Un site unde puteți câștiga bani prin participarea la sondaje : http://www.ermail.com/klik/VX5VamQH

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vrei sa castigi ceva bani din sondaje si actiuni,lasa-mi adresa de e-mail sa-ti trimit invitatii

      Ștergere
  15. http://awsondaj.com/?ref=114687
    A scos cineva banii?

    RăspundețiȘtergere
  16. awsondaj.com nu plateste, stati linistiti

    RăspundețiȘtergere
  17. Vrei sa castigi bani reolvand taskuri? doar cateva minute pe zi…poti castiga de la 1-50 dolari pe zi in functie de cat muncesti! Este un site romanesc, nu este necesara limba engleza!
    Tot ce trebuie sa faci este sa te inregistrezi pe linkul
    http://www.viespar.ro/?reff=7f135b6221c6ecb9bb4aa8e57fd33314
    si sa rezolvi task-uri (cu un task poti castiga intre $0.10 pana la $50). Primiti bonus $5 la inregistrare.
    Durata unei sarcini este intre 3-10 minute fiecare din ele platindu-se cu un minim de $.10 ajugandu-se la sume mai mari in functie de timpul necesar completarii lor.
    Sarcinile variza si sunt destul de simple:
    Verificarea pozitiei unui site in Google.
    Like-uri pe Facebook.
    Google +
    Verificare uzabilitatii unui site prin aflarea numarului de contact sau al firmei detinatoare.
    Postare sau share pe Facebook al unui produs sau articol.
    Completarea unui sondaj de opinie.
    Crearea unui cont pe un anumit site.
    Adaugare de comentarii pe un site.
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  18. Puteti castiga bani siguri accesand http://www.exprim.ro/
    Pentru fiecare chestionar completat până la final veti fi recompensati cu un numar de puncte in functie de gradul de dificultate, complexitatea şi durata medie estimată a chestionarului, aceste informatii le primiti inca de la inceput.
    1 punct este echivalentul a 0.5 RON.
    Conversia punctelor se realizează atunci când ați atins pragul de 200 de puncte, echivalentul a 100 RON.
    Cele 200 de puncte le puteti transforma in bonuri cadou sau vouchere de cumpărături valabile in rețeaua www.emag.ro.
    Emiterea bonurilor de cadou sau a voucherelor se va face după scăderea taxelor impuse de legislația in vigoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dacă vrei sa câști ceva bani din acțiuni și sondaje,lasa-mi adresa de e-mail sa-ti trimit invitatii

      Ștergere
  19. Completarea de sondaje poate fi o modalitate de a face un venit suplimentar, fie din inregistrea gratuita sau pe baza de invitatie.Tot ce trebuie sa faci este sa iti dedici putin timp pentru rezolvarea chestionarelor.
    Mai jos va pun cateva site-uri care se ocupa cu asa ceva.
    Viespar.ro
    Rezolvi taskuri si esti recompensat pentru asta.

    http://www.viespar.ro/?reff=99ae727619747182694c40bb853341fd

    PaidViewpoint.com
    Se ofera mai multe posibilitati de castig pentru membri cu TraitScores mai mare.Plata se face prin contul dvs. de PayPal.

    http://paidviewpoint.com/?r=v8kfny

    Daedalusonline.eu
    La inscriere primesti 50 de puncte.Plata se face cand se atinge pragul de 1000 de puncte.Daca va intereseaza,o adresa de email si va trimit invitatia pentru inregistrare.

    http://www.ermail.com/link/lcC2J72mclJmCae2eXjcmTcle27JlNNX
    Ai bonus la inregistrare de 10$.

    Sper ca am fost de ajutor. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  20. Poti face bani
    http://incomewithoutinvestment2017.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  21. Un site rusesc care plateste garantat in paypal, am retras pana acum 100 de ruble (daca vreti dovezi spuneti-mi si va trimit) uitati linkul : https://vktarget.ru/?ref=3607041

    RăspundețiȘtergere
  22. Dacă vreți un site care plătește în carduri cadou, vochere, etc, trimiteți un E-mail la adresa adriansirbu108@gmail.com, cu subiectul "sondaje online platite". Va aștept!

    RăspundețiȘtergere
  23. Un site spaniol de sondaje online platite în Euro!
    Trimiteți un E-mail la adresa adriansg108@Yahoo.com cu subiectul sondaj online spaniol.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cel mai bun site de sondaje, online din 2007, cu peste 8 milioane de membri !
    Te aștept în echipa mea pe ClixSense >>>>> http://csl.ink/AI

    RăspundețiȘtergere
  25. Salutări. Eu am experimentat chestia cu sondajele. Am conturi pe vreo 15 platforme de acest gen. Am strâns până acum de la câțiva euro până la aproape o sută de lei. Banii sunt transferați în contul de paypal sau, după caz, transformați în bonuri de masă. Ideea e că ar trebui să vă faceți, zic eu, conturi pe mai multe platforme pentru că fiecare site vă va trimite maxim două sondaje pe lună. Și vă apucă 80 de ani până să ajungeți să strângeți bani dintr-un singur cont.
    Mai jos las câteva dintre site-urile pe care am cont:

    1. http://paidviewpoint.com/?r=8d2uxz
    2. http://www.AWSurveys.com?R=6833161
    3. www.InsFe.com/?I=187347
    4. https://www.myiyo.com/?ref=332592465
    5. http://www.ADmimsy.com?I=56128
    6. http://www.clickxti.com/alta.php?Id=43260259
    7. http://www.ermail.com/link/2aNXYAeeJelCA7eecA2emTcCacNTN7a2

    RăspundețiȘtergere
  26. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere

MARTISORUL REDUCERILOR 2019

 Luna martisorului a sosit!   Asadar, pentru a incepe cu adevarat o primavara frumoasa, eMAG va asteapta reduceri de pana la 50%.   Fi...