marți, 13 ianuarie 2015

Cumparaturi linistite de la Cassidy

Sunteti in cautarea unui site de haine pe care le puteti achizitina la cele mai mici preturi? Cassidy este solutia. Aici puteti gasi  de la rochi, pulovere, camasi, incaltaminte sau lenjerie intima pana la cele mai bune produse naturiste.
Pe acest site mi-au atras atentia mai multe produse, de aceea am sa va prezint cateva dintre acestea.
De axemplu, aceasta rochita Why Lace Navy mi-a atras atentia prin frumusetia ei. Are maneca lunga, ceea ce face sa fie perfecta pentru zilele mai putin calduroase. In plus, modelul rochitei este foarte atractiv la fel ca si pretul. La numai 56.1 lei aceasta rochita poate fi a dumneavoasstra. 

 

Si pentru ca este inca iarna ce spuneti de aceste Cizme dama roz pal Harmony? Iar cand va voi spune pretul veti ramane uimiti: numai 27.39 lei. Desingn-ul acestor cizme este foarte atractiv, avand plna decorativa la terminatii si o talpa supradimensionata.

 

In ceea ce priveste produsele pentru barbati mi-a atras atentia acesti Pantofi sport dk. grey-moonblue unisex Mauricio. Mi-a atras atentia cusaturile decorative, dar si pretul de numai 38.39 lei.
Sper ca v-ati convins ca acest magazin online pratica cele mai bune preturi, iar calitatea produselor este de nota zece. V-am prezentat cateva dintre cele mai frumoase produse, insa puteti vedea si mai multe produse pe pagina site-ului si mult mai multe categorii de produse.
Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MARTISORUL REDUCERILOR 2019

 Luna martisorului a sosit!   Asadar, pentru a incepe cu adevarat o primavara frumoasa, eMAG va asteapta reduceri de pana la 50%.   Fi...